З ділових ЗМІ

Економічна правда // Експорт продуктів у США: пароль "Private Label"
Вельми цікаві заокеанські ринки - США і Канади. Але як виділитися серед конкурентів…
УКРАЇНСЬКИЙ СОЮЗ ПРОМИСЛОВЦІВ І ПІДПРИЄМЦІВ
Ваш надійний партнер

Шляйки для підприємців

06.09.2017 15:09
Шляйки для підприємців

 

Учасники урочистостей до Дня підприємця 1 вересня в Будинку прийомів на Грушевського були приємно здивовані чудовою виставкою фотографій відомого українського фотохудожника Сергія Малікова –  «Фото-шляйки – інший ракурс урбаністики. Місто очима художника».  «Шляйки» – це  від слова шлятися, тобто  гуляти без особливої мети, що може дозволити собі людина вільна і з гумором (згадайте львівських  батярів, жартівників і шибайголів, без яких не можна уявити собі субкультуру великого міста).  Нібито незначні деталі звичайної урбаністики – ручки дверей, труби і арматура,  фрагменти будівель, машин, вуличних лавок, ліхтарів, міської скульптури – відокремлені від загального пейзажу, набули особливої виразності.

Дитинство й юність Сергія Малікова  пройшли в Ужгороді. Там він навчався архітектурі, там з'явилися його перші живописні фотороботи.
Згодом в  Києві сповна відкрився творчий дар, який об'єднав в собі талант графічного дизайнера, художника-оформлювача і театрального сценографа. У його арсеналі – величезна кількість оригінальних робіт промислової і соціальної реклами, оформлення інтер'єрів і вітрин офісів, громадських будівель, кафе і ресторанів. Сергій – автор сценографії і костюмів до вистав в Київському театрі драми і комедії на лівому березі Дніпра, чисельних  логотипів вітчизняних і зарубіжних фірм, товарів і послуг. Він працює дизайнером в сфері книговидання з українськими  та зарубіжними авторами.

Новим  напрямком в його творчості стали фотокартини.
Урбаністичний погляд нині не є новиною, але проходячи повз простих і буденних речей, він помічає таке,  що можна перетворити у високе мистецтво. «Поет міста», «артист фотографії» –   такими  титулами нагородили автора на його першій фотовиставці в 2016 р.  в Ужгороді.

Ось кілька відгуків про С.Малікова.  

«Сергія я вважаю одним з кращих рекламних художників Києва. Кілька років тому рекламна продукція агентства Саміт відрізнялася своєю філософією і акцентом на деталі. Минули роки,  і креативний художник Саміту став чудовим фотохудожником. Але естетика і філософія, яка  витончено вибудувана на смислових та візуальних деталях,  залишилася. Ігор Степурін, директор видавництва «Мистецтво».

«Наш центральний офіс в Києві три місяці прикрашала фотовиставка «Яскраві шляйки»  Сергія Малікова.  Деталі й яскраві фарби, якийсь дивно точний акцент роблять особливою кожну роботу. Ніхто зі співробітників не залишився байдужим, а фото диво-велосипедистки підкорило всіх без винятку. Саме ця робота  й залишилася в офісі поліграфічної компанії «Юнівест Маркетинг».

Пропонуємо усім членам УСПП  розглянути можливість інтер’єрних рішень для приміщень підприємств, офісів тощо. Безумовно, такі фотокартини можуть не лише прикрасили, а якось розрядити, внести нотку гумору  в будь-яке буденне приміщення – офісу, заводського цеху,  учбового  закладу, готелю, бізнес-центру. Від них виходить позитивна енергетика та творчі ідеї.  

Знайомитися з роботами  і замовляти:  інстаграм s.malikof;
менеджер Анна Смехова viber, моб. +380671920802,
Skype: sanna2949; Е-mail  anna2949@ukr.net

 

5 причин стати членом УСПП

  • Члени УСПП можуть брати участь у вдосконаленні нормативно-правової бази бізнес-діяльності, запобігти впровадженню антипідприємницьких норм та правил.
  • Вам допоможуть налагодити стосунки з банківськими, науковими установами, виробничими, консалтинговими компаніями для розвитку власного бізнесу, запропонують новий перспективний напрямок діяльності на стику галузей.
  • Члени УСПП можуть брати участь у роботі міжнародних бізнес-форумів, діяльності двосторонніх міжурядових комісій.
  • УСПП пропонує своїм членам систему корпоративної безпеки, яка допоможе у випадку суперечок з недобросовісними партнерами та рейдерами, захистить від бюрократичного тиску та свавілля.
  • Ви увійдете в атмосферу соціально відповідального бізнесу, зможете усвідомити необхідність позитивного впливу вашої компанії на суспільство та навколишнє середовище.